My Friends

Rabu, 14 Maret 2012

Koleksi Video ke - 14

JALEXWAGNER1987

9 komentar:

Anonim mengatakan...

minta nombor telefon dia yang tengah mengancap tu plzz,,,,,nak rasa gak nikmat dia,,,,,,,jangan makan sorang,,,,,,,,013-3279370

Anonim mengatakan...

sapa sapa yang solo add my facebook,skype.ym.

ym:hafiz487@yahoo.com
facebook:hafiz34210@yahoo.com
skype:Sergio_Santibanezz
nombor telefon:013-3279370
untuk area kl sahaja
tengah mencari teman hidup juga untuk mengisi kekosongan di hati ini

Anonim mengatakan...

aku adalah seorang tentera yang kesuyian,,aku tinggal di camp di area setapak,,,aku nak mencari budak awam yang berumur 17 thn hingga 30 sahaja untuk menjadikan teman lover di kawasan kl ini,,kalo boleh tinggal bersama aku,,aku ni jenis yang simple dan manja,,aku flaxi,,kalo leh aku nak budak top atau flaxi...orang dia mesti lelaki sejati bkn lembut,,tak kisah rendah atau tinggi,,ada 6pax,,kalo ada sila hubungi aku,,013-3279370,,,ramai yang kata,,kenapa tak cari budak askar,,,kerana mereka tau nak kikis duit sahaja,,plzz sapa yang boleh jadi my lover,,,hubungi aku cepat,,,bye

Anonim mengatakan...

ur a sad sod!

Unknown mengatakan...

Syok.byk MANI keluar

rickychow mengatakan...

add my fb munar victor coy
Skype ricky.chow5

Anonim mengatakan...

0178311196 add me on wechat . Umur 18 .

Unknown mengatakan...

masih mencari..yook kalau mau

dore mengatakan...

jom..skrg mgkin dh tua badan slim lg bst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...